reede, 14. oktoober 2011

Saaremaa 1/3

Täna kell 16:30 anti Kuressaares start 38. Saaremaa Kolme Päeva Jooksule. Tegelikult osalen ma sellel jooksul esimest korda (Kuressaares endas sai viimati käidud vist 1995), paberite järgi olevat ma ka 1986 sellel jooksul osalenud. Olin siis Riias noorsõdur ja mitte mingi ime läbi ei oleks ma siin saanud olla. Arvan, et mu noorem vend käis siin 15-aastasena ja minu dokumendiga ja ilmselt pidu panemas .... sest kirjas on DNF.

Aga see selleks, ajalugu on ürituse kodukal saadaval ja nähtaval. Täna aga joosti 2011 aasta esimest etappi ja distants oli 10km. Etteruttavalt peab ütlema, et rada oli ülitäpselt mõõdetud ja märgitud. Iga kilomeetri märgi juures tegi endomondo taskus häält, ehk siis ka kilomeetri märgid olid paigas. Alustasin ülirahulikult, eesmärgiga joosta 10km täpselt tunniga, hoida pulssi madalal ja teha mõnus treening. See vene vanasõna on ikka krdi hea, sest taas läks nagu alati. Esimene km läks märkamatult tempoga 5:30, järgnevad juba tõusvas tempos:
1 km
5:30
2 km
5:20
3 km
5:18
4 km
5:17
5 km
5:15
6 km
5:09
7 km
5:06
8 km
5:01
9 km
4:57
10 km
4:36
Kusagil poole maa peal hakkas igav tuimalt joosta, tunne oli ülihea, hingamine korras, jalad OK. Tõstsin jala maast rohkem lahti, tegin pikema sammu ehk siis tõstsin tempot. Kõige parem tunne ongi sellest, et suutsin kogu maa joosta tõusvas tempos. Palju parem on lõpu poole teistest mööduda, kui teisi mööda lasta. Viimasel neljal kilomeetril ei möödunud minust keegi, ise aga korjasin järjest skalpe. Mõnus!
Paar kilti enne lõpujoont! Foto: Simmo Kikkas
Homme siis ees ootamas 16.195km Sõrve säärel ja pühapäeval 16km Kuressaares, eesmärk võtta asja rahulikult...ha-ha-ha....no tegelt tahaks ikka kolme päevaga maratoni alla 4h saada. Eesmärk on raske, aga võimalik. Tuleb ainult pea külmas hoida ja esimesed kilomeetrid omas tempos teha! Simpel???

Ja veel - Arabella hotell, kus mul oli L-P koht broneeritud, andis juba täna mulle toa välja ja küsis selle eest............30€!!! 30 eurot kahe öö eest üksinda kaheses toas (telekas, dušs, külmkapp jne). Ma olen senini arvanud, et kogu Saaremaa on orienteeritud turistide lüpsmisele ja olen ise ka ühte teatud legendi levitanud: kui Saaremaal tee ääres vett küsida, siis tahetakse liitri eest paar krooni, Hiiumaal vett küsides saad kauba peal ka öömaja tasuta! Enam ma kunagi seda legendi ei levita, ausõna!!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar