kolmapäev, 23. veebruar 2011

Pühadevihkaja pühadetervitus - pühkige ise!

Miks nii kuri, miks nii pahatahtlik, ikkagi vabariigi sünnipäev jne?

Kohe selgitan, mis põhjustel on minust saanud nö pühadevihkaja. Asi on väga lihtne - vist Freudi järgi algavat kõik lapsepõlvest. Minu sünnipäev on 29. detsembril, ehk siis lapsepõlves, kui teised said aastavahetuse paiku jõulu- või näärikingitusi, lisaks mingil muul ajal saadavatale sünnipäevakingitustele, sain mina korraga ühe kingituse - nii jõulu- kui ja sünnipäeva oma. 0:1 pühade kahjuks!

Kuna ma olen alates 97-ndast aastast olnud (paari väikese mõnekuulise kõrvalhüppega) tööandjate armees, siis on mõistetav, miks mulle pühad ei meeldi. Sellel päeval tavaliselt töövõtjad tööd ei tee, aga kuupalk kui selline jookseb. Aga kui ikka hädasti oli vaja kiirete tellimuste täitmiseks ka riigipühi kasutada, siis tuli töövõtjale plekkida 2-kordset tasu.  Lisaks oli nö pühadejärgsetel päevade tööviljakus ikka väga madal! 0:2 pühade kahjuks!

Kuna minu elukaaslane töötab Venemaaga kauplevas firmas (mis järgib vene pühi, mitte meie omi), siis minu hetke lapsehoidja töö juures on trenniaja leidmine ülimalt keeruline. Täna (punaarmee aastapäev) oli naine kodus, sain hommikul jooksmas käia (tegelikkuses viisin oma bussi Linnu teele remonti ja jooksin koju tagasi), pealelõunal 25km suusasõidu teha ning plaani järgi oli õhtupoole kavas 3km ujumist. Seisin kella õhtul kella 6 paiku pikalt Nõmme ujula kinnise ukse taga ja jõllitasin silti - ujulasse pääs suletakse kell 15:30. Tagatipuks on homme ujula üldse suletud! Ja mul on ostetud 40€ eest kuupilet - pühad my ass!!!! Kui nad seda kuupiletit ühe päeva võrra ei pikenda, läheb jamaks! 0:3 pühade kahjuks!

Homme tahaks ka minna Eesti terviseradade projektile suusakilomeetreid juurde andma, aga ei saa, naine tööl, mina lapsega kodus. Kõik võimalikud lapsehoidjad peavad pühi!!! 0:4 pühade kahjuks!

Aga aitab neist pühadest, mulle nad korda ei lähe, las nad siis olla! Aga midagi head kah! See, mis minu jaoks on hea, kõlab suuremale osale eesti spordifännidest nekroloogina. Ehk siis asja lahtiseletades on nii, et mina nakatusin 10 päeva enne Tartu Maratoni sama viirusega, mis sundis meie aegade esisuusatajat Andrus Veerpalu loobuma Oslo MM-ist ning tagatipuks lõpetama oma 22 aastat kestnud ning kõiki eestlasi raputanud tippsportlase karjääri! Aga miks see mulle hea on? Eks ikka selletõttu, et minu senine kuulikindel tervis oli nädal aega rivist väljas ning ma ei suutnud seda võimalikuks pidada. Kui aga juba AV ei suuda samast viirusest välja tulla ja on ikka palavikus, siis peab see üks hull tõbi olema. Ehk siis kokkuvõttes on minu raudne tervis ikkagi alles, isegi säherduse mõrtsuka suudab ta kuue päevaga ära taltsutada ilma palavikku jäämata!!!! Hää seegi!!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar