pühapäev, 10. jaanuar 2010

Esimene spordikarikas üle 26 aasta!!!

Täna tuli siis ära. Karikas spordivõistluse tulemuse eest. Mulgi uisumaratoni 70km distantsi 3. koht. Viimane kord sain karika 1983 - Eesti Järveujumise Sarja võidu eest, aga see oli rändkarikas. Järgmine aasta (1984) muudeti sari Eesti Meistrivõistlusteks, siis jäin teiseks. Tasuks minu sportlaskarjääri ainus EMV medal - hõbe. Võitja sai karika, mina aind medali. Eelmisel kevadel Peipsil olin sõitnud EMV 100km uisutamise distantsil 65km, kui mind vägisi rajalt ära korjati. Olin sel hetkel neljandal kohal. Kolmandal mehel lasti ring lõpetada ja tema sai Eesti Meistrikate pronksi, mina sain 2. ringi aegade põhjal kuuenda koha. Siis ma lubasin, et kurat, korraldan ise korraliku uisumaratoni.

Täna sai siis peetud Eesti Maratonuisutamise sarja esimene etapp - Mulgi Uisumaraton. Kokku osales 351 uisutajat, ilm oli OK ja üritus veelgi parem. Mina sain poodiumile. Jeeeeeeeeeeeeeeee!
Homme, kui jõuan, teen sõidust pikema kokkuvõtte. Täna olen kustund mees, 70km uisku, aeg 3:04, pulss 170/191, cal 3497 - KARM!!!


Kolmanda koha peale sõitev grupp aktsioonis!

Mulgi Uisumaratoni tulemused!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar