kolmapäev, 25. november 2009

Motherfuckers, my .......

Viimasest postitusest on möödas 3 kuud. Kolm kiiret, huvitavat ja samas nii masendavat kuud.

Esimene kuu, september, oli hea - sai ise liigutatud ja sai teisi liigutatud. Liigutatud sai lausa masse (okei, tegelikult ju liigutasin masse oktoobris), mis tõi kaasa H100 uue osalusrekordi, rekordiline oli ka välismaalaste osavõtt.

Selle aasta H100 särkide värvilahendused

Oktoober algas ka ilusti, sai metsas, asfaldil, maastikul käidud. Asjad sujusid ja KOK.

Nädal peale H100-t Haanjas matkamas, Kullipera mägi

Oktoobri keskel, täpsemalt siis 15-ndal kuupäeval, hakkasid juhtuma asjad, milleks ma valmis ei olnud. Esimese paugu said mu rattad* (my wheels) , teise paugu osaliseks sai mu columna vertebralis**, kolmas pauk tuli veidi hiljem, nii umbes kuu lõpus, kuid see oli ka kabelimats. Üks grupeering-seltskond-grupp seltsimehi, kelle jaoks ma olin üle kahe kuu tööd rabanud, teatas, et nende finantsid on otsas ja juurde ei tule. Tünn=83,2kilo!!!!! OK, lubati jupiti maksta kuni järgmise sügiseni, aga mida ma talvel teen?!? Poen koopasse ja imen käppa?

Nüüd peab kõik oma plaanid üle vaatama - Jizerska jääb ära, Finlandia ka, hää kui mõne kohaliku suusamaratoni jaoks papi leiab! Kõige kurvem on see, et mõne Euroopa Ironmani jaoks kõrvale pandud 380€ on kah juba kõige kaduva teed läinud ning kevadel, kui tekib uus võimalus kusagile regada (et siis on nagu tööd ja raha), on kõik suured triatlonid sold out!!! Vbla tuleb oma Ironman'i projekt aastakese edasi lükata, aga ükskord me selle ära teeme niikuinii!!!!

Sai kohe kergem, et veel veidi kergem saaks, saadan ühe sõnumi kõigile kolkapoliitikuile!!!


* - bussi veorihm irdus, tekitades mootoris kaose - vahetati plokikaas, klapid jne = 25K
** - samal hetkel bussi kustumisega algas seljavalu saaga, mis kestis vaheaegadega üle kuu, tavaliselt lahkub see pingest või selle langusest tingitud tervisehäire minust max nädalaga

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar