pühapäev, 3. aprill 2011

Serra Montgo, ascendo ja descendo!

Kuna laagri esimese viie päevaga sai 21 tundi ja 10 minutit ratta seljas mööda saadetud ja mingi 510 kilomeetrit läbitud, siis otsustasin teha ühe puhkepäeva!

Ei, mitte sellist puhkepäeva ei pidanud ma silmas, sest sellise tegevusega saab iga päev peale trenni päeva õhtusse saadetud. Võtsime paari kamraadiga eesmärgiks teha tuul alla kohalikule iludusele - Montgo'le!
Kuna eelnevatel päevadel olime ratastega piisavalt Montgo ümber tiirutanud, siis visuaalne pilt ütles, et tippu tuleb võtta piki harja ja läheneda saab ainult Denia poolt otsast, ehk siis põhja poolt. Sõitsime autoga piki linna mäe selle külje alla ja hakkasime otsima võimalust harja peale pääsemiseks. Ühes kohas sai asfalt otsa ja mäkke läks selline mõnus rada. Tehtud-mõeldud, saatsime juhi minema ja hakkasime astuma. Hiljem ikka selgus, et see koht oli vale valik.
Minek toimus risti kinnikasvanud kiviterassidega piki võsa ainult üles. Käed said kraabitud ja vahel oli ikka tunne, et mida krdit me siia võssa otsisime.
Aga noh, vaated olid ilusad, mõnikord tuli lausa sundida ennast imetlema. Suutsime 700 meetrise lõiguga (GPS järgi) tõusta 300 meetrit vertikaali. Karm, karm! Siis avastasime ühe kuru ja saime mäe laele (küll nö esimene korrus), aga juba hakkas pilt selginema, ehk siis see õige tipp hakkas paistma.
Leidsime ka raja, mis oli mingil määral märgistatud, see aitas meil nö kobedamalt edasi liikuda. Jõudsin tippu ajaga pisut üle 2 tunni, seal oli paras laulupidu - pered lastega (kandekottides), pered, pensionärid. Saime siis aru, et tippu on ka lihtsam tee, aga seda me ei leidnud.
Peale põhitippu (753 ümp) võtsime veel kaks tippu ja nendele jõudmine oli tõsine kaif. Kõlkusime nö maailma ääre peal, kahel poole paarisajameetrised kraavid. :)
Viimaks leidsime ka allaminekuks õige tee, see oli küll tõsine serpentiin. Kui keegi viitsib suurendada selle postituse teist pilti, siis seal keskel on üks väike veidi rohelisem kuru - sealt tulime alla. Serpentiin keerutas küll hullemini kui hullumaja lift, aga alla me saime. Tee peal oli veel mingi draakonikoobas, aga sinna ei viitsinud minna, niigi sai peaaegu 4 tundi ronitud.
Niipalju siis tänaseks, homme teeks (kui see krdimanjananett lubab) nädala kokkuvõtte ja räägiks ka järgmise kevade plaanidest. Siin on nii krdi hea, et tahaks veel tuua, aga siis võtaks juba seltskonna kokku ja .......................

Ah jaa, muu trenniinfo ja kaardid on nähtaval siin: endomondo.com

Ja veel, los muchos grazias Juhole ja Inksule, et nõustusid kaasa tulema...